Miernik grubości lakieru powinien być na wyposażeniu każdego, kto jest zainteresowany zakupem samochodu z drugiej ręki. Nie każdy jednak wie, że nie można w pełni ufać pierwszemu lepszemu miernikowi, ponieważ również i one mogą być lepsze i gorsze. A z całą pewnością jednym z lepszych mierników jest ten, który posiada sondę na przewodzie. Dlacze...
Miernik grubości lakieru powinien być na wyposażeniu każdego, kto jest zainteresowany zakupem samochodu z drugiej ręki. Nie każdy jednak wie, że nie można w pełni ufać pierwszemu lepszemu miernikowi, ponieważ również i one mogą być lepsze i gorsze. A z całą pewnością jednym z lepszych mierników jest ten, który posiada sondę na przewodzie. Dlaczego warto zainteresować się właśnie nim? Co daje sonda na przewodzie?
Miernik lakieru to bardzo specyficzne urządzenie, które posiada szczególne, motoryzacyjne zastosowanie. Są to urządzenia niezwykle popularne podczas kupowania samochodu, ponieważ dzięki nim możliwe jest dokonane pomiarów warstwy lakieru, która jest w stanie dać wiarygodne informacje dotyczące przeszłości auta. Jak bowiem powszechnie wiadomo, ogłoszenia sprzedaży często zatajają informacje o prawdziwym stanie technicznym samochodu i jego przeszłości. Na porządku dziennym są auta po wypadkach, czy też innych podobnych przygodach, co oznacza, że mogą być nawet niebezpieczne dla pasażerów i innych uczestników ruchu. Zastosowanie mierników powoduje, że dostępne stają się wiarygodne informacje o przeszłości auta. Wykonując pomiar, można zorientować się, czy na karoserii znajduje się nowy, czy też oryginalny lakier, co pozwala wyciągnąć wnioski o skali ewentualnych uszkodzeń danego auta.
Powstaje jednak pytanie, dlaczego warto zdecydować się właśnie na mierniki z sondą na przewodzie? Czy dokonanie pomiaru grubości lakieru staje się wtedy wiarygodniejsze? A może jest szybsze?
Czujnik grubości lakieru, np. marki prodig tech, który posiada czujnik na przewodzie, jest po prostu niezwykle wygodny. Dzięki temu, że super czuły tester lakieru znajduje się na metrowym lub nawet dłuższym przewodzie, możliwe jest wygodne sięgnięcie w nawet najdalej położone miejsca, lub takie, które są zwyczajnie trudno dostępne, a często zupełnie niedające się zmierzyć, gdy posiada się tradycyjny miernik grubości lakieru, który pozbawiony jest sondy na przewodzie.
Za stosunkowo niewielką kwotę, jaką trzeba wydać na miernik grubości lakieru, można kupić pewny i niedotknięty żadnymi zatajonymi wypadkami samochodów. Jest to więc ogromna oszczędność, ponieważ na trefnym samochodzie stracić można nawet kilkanaście, jeśli nie więcej pieniędzy. Obecnie podobnych technologii, które byłyby równie skuteczne, co miernik lakieru, po prostu nie ma. Pomiar grubości lakieru jest sprawdzonym i wiarygodnym sposobem na to, aby mieć całkowitą pewność co do kupowanego samochodu.
A jeśli zakupi się miernik tester z dodatkowym przewodem, na którym umieszczona będzie sonda, dodatkowo zwiększy się jego wygodę użytkowania, a co najważniejsze, skuteczność działania, ponieważ uzyska się dostęp do miejsc i rejonów auta, których nie da się inaczej sprawdzić niż przy pomocy umieszczonej na przewodzie sondzie. Innym słowy, jest to inwestycja obowiązkowa dla każdego, kto teraz lub w przyszłości będzie kupował samochód z drugiej ręki.
Samochodowy miernik, tester lakieru GL-1s:sonda na przewodzie;blachy stalowe (w tym stalowe ocynkowane);zakres 0-1100um;rozdzielczość 1um lub 10um;pamięć 100 pomiarów.Kod EAN-13: 5904730635028
Samochodowy miernik, tester lakieru GL-1s+:GL-1s+ posiada sondę na przewodzie;funkcja ASYSTENT POMIARU® LED;zakres pomiarowy od 0um do 1100um (Fe);rozdzielczość pomiaru: 10um lub 1um - wybór w MENU;gwarancja 24 miesięcy!Kod EAN-13: 5904730635172
Samochodowy miernik, tester lakieru GL-3sUV:sonda na przewodzie;funkcja MIN/MAX;zakres pomiarowy od 0um do 2000um (Fe i Al);rozdzielczość pomiaru: 10um lub 1um - wybór w MENU;pamięć pomiarów 200 pozycji;funkcja HOLD;tester UV;sygnalizacja dźwiękowa.Kod EAN-13: 5904730635271
Samochodowy miernik, tester lakieru GL-6s+:posiada sondę na przewodzie;funkcja ASYSTENT POMIARU® LED;zakres pomiarowy od 0um do 2000um (Fe i Al);rozdzielczość pomiaru: 1um lub 10um - wybór w MENU;punkt odniesienia;możliwość dostosowania do innego materiału np. do miedzi;pamięć 100 pomiarów;gwarancja 24 miesięcy!Kod EAN-13:...
Samochodowy miernik, tester lakieru GL-8s:sonda na przewodzie z głowicą pomiarową zawieszoną sprężyście;funkcja ASYSTENT POMIARU®;zakres pomiarowy od 0um do 2000um (Fe i Al);rozdzielczość pomiaru: 10um lub 1um - wybór w MENU;pamięć pomiarów 200 pozycji;funkcja HOLD;sygnalizacja dźwiękowa.Kod EAN-13: 5904730635141
Samochodowy miernik, tester lakieru GL-6XL:bardzo duży wyświetlacz - bezproblemowy odczyt z dużej odległości;funkcja ASYSTENT POMIARU® LED;zakres pomiarowy od 0um do 2000um (Fe i Al);rozdzielczość pomiaru: 1um lub 10um - wybór w MENU;funkcja HOLD;sonda na przewodzie;etui w zestawie;gwarancja 24 miesięcy!Kod EAN-13: 5904730635219
Samochodowy miernik, tester lakieru GL-PRO-6-F:zakres pomiarowy 0-2000umrozdzielczość pomiaru 1um Fesonda na przewodzie, zakończona kulkąpomiar na blachach stalowych (w tym ocynkowanych)pamięć: 960 pom.funkcja HOLDASYSTENT POMIARU®Kod EAN-13: 5904730635295
Samochodowy miernik, tester lakieru GL-PRO-6-FA:zakres pomiarowy 0-2000umrozdzielczość pomiaru 1um Fe, 5um Alsonda na przewodzie, zakończona kulkąautomatyczne rozpoznawanie badanego podłoża (aluminium, stal)pamięć: 960 pom.funkcja HOLDASYSTENT POMIARU®Kod EAN-13: 5904730635301
Samochodowy miernik, tester lakieru GL-PRO-6-FAZ:zakres pomiarowy 0-2000umrozdzielczość pomiaru 1um Fe, 5um Alsonda na przewodzie, zakończona kulkąautomatyczne rozpoznawanie badanego podłoża (aluminium, stal, stal ocynkowana)pamięć: 960 pom.funkcja HOLDASYSTENT POMIARU®Kod EAN-13: 5904730635288